Apa itu SAYS?




Mungkin ramai tidak tahu apa itu SAYS.my kan?Bagi aku la, SAYS.my nie salah satu cara kita dapat cash dengan share link di FACEBOOK kita
Setakat ini aku baru dapat kumpul RM20 dan setakat ini aku tidak jumpa lagi blog atau thread yang bagitahu SAYS.my ini palsu dan tipu.

Kalau nak join boleh klik ini : SAYS.my

Lepas signup korang boleh start share macam ni

klik gambar untuk besarkan

Kemudiannya
klik gambar untuk besarkan

Lepas klik tu, korang klik share this campaign
kemudian akan keluar macam ini

klik gambar untuk besarkan

Korang boleh klik share kat situ atau copy link yang dia kasi. Letak kat facebook korang ek :)



Kalau nak signup korang boleh klik ini : SAYS.my

Kalau ada masalah boleh hantar mesej dekat FB aku :)



3 comments:

suraya said...

saya nak tanya,benda ini x haram kan?

Azrul Amin said...

tak der la..bnda nie boleh dikatakan sebagai pengiklanan...contoh la..saudari buka 1 syarikat dan syarikat saudari ada website..saudari nak promote syarikat saudari kat orang ramai tentu susah kan jika setakat advertise kat banner tepi2 jalan kan? so, says ini menawarkan 1 langkah dengan saudari memberikan sejumlah wang (jika saudari ingin promote website) untuk dikongsi kepda semua ahli says untuk share di FB dan twitter..dan di mna saja di internet.. :) ..so,bg saya ia tidak haram dan duit yg saudari dapat itu adalah pemberian dari tuan empunya website tu :) ..so kena share bnyk2 link la .hehehe

Schu haDa said...

baca entri tentang SAYS vs NUFFNANG kat sini http://syuhadahstorimori.blogspot.com/2012/10/says-vs-nuffnang.html

Post a Comment